Trening i plany sportowe

Od zeszłego roku trwale towarzyszy mi trening siłowy. Na Instagramie znalazłam dziewczynę, która promuje zdrowy styl życia i całkiem nieźle jej to wychodzi. Zakupiłam zatem od niej plany treningowe i żywieniowe – i ruszyłam do działania. Cel? Zrzucenie zbędnego balastu (ok. 5 bezsensownych kilogramów) i wyrzeźbienie ciała, żeby było bardziej jędrne, a nie jakieś obwisłe.

Jestem wręcz zakochana w tym procesie kształtowania sylwetki. Z każdym dniem widzę efekty mojej ciężkiej pracy. Do treningów dokupiłam sobie także hantle oraz gumy oporowe. Wbrew temu, co się dzieje dookoła nas – ja urządziłam sobie domową siłownię. Ile razy trenuję? Wystarczy mi 3 razy w tygodniu. Nie przemęczam się, wykonuję tylko te ćwiczenia, które naprawdę lubię.

Nigdy aktywność fizyczna nie przynosiła mi tyle radości, a zarazem tylu profitów. Nie katuję się niekończącym się cardio. Mój organizm zdecydowanie nie znosi takiej formy aktywności. Natomiast po ciężkim dniu w pracy, uwielbia opór, który stawia sam sobie. Przezwyciężanie swoich słabości to największa nagroda.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s